ID: 12758
Commercieel Klantenservice medewerker Telfort
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Xerox Callcenters wordt Conduent per 1 januari 2017
Conduent heeft meerdere toonaangevende facilitaire callcenters in Nederland. Diverse organisaties besteden hun klantcontacten (bijvoorbeeld hun klantenservice) uit aan Conduent. Werk je voor Conduent dan werk je voor grote bekende (internationale) merken.
Functiebeschrijving
Als commercieel klantenservice medewerker voor project Telfort krijg jij telefoontjes van klanten die een product of dienst willen opzeggen. Samen met de klant ga jij op zoek naar de juiste oplossing met als doel van een ontevreden klant weer een tevreden klant te maken.
Wat ga je doen als klantenservice medewerker:
- Klanten bellen jou. Ze willen het abonnement opzeggen. Door goed te luisteren en de juiste vraagstelling vind jij de redenen waarom
- Je biedt ze een passende oplossing om te zorgen dat ze weer de tevreden klanten zijn. Klantbehoefte gaat voor
- Jij zorgt voor die ideale klantbeleving. Ook al resulteert dit echt in het opzeggen van het pakket. Klantvriendelijkheid gaat voor
- Outbound bellen, ja ook dit ga je doen. Maar dit zijn wel klanten die weten dat je ze gaat bellen! Dat scheelt
Functie-eisen
- Je bent 18 jaar of ouder
- Je hebt aantoonbare (telefonische) klantenservice ervaring
- Je bent minimaal 24 uur per week flexibel inzetbaar
- Je bent maandagmorgen en één avond beschikbaar
- De zaterdag werken? Heeft onze voorkeur
- Verkopen doe jij als de beste, nee is niet per definitie nee in jouw ogen
Arbeidsvoorwaarden
- Leuke teamuitjes
- Werken voor een internationale organisatie, goed voor je CV
- Coaching waar nodig en aanvullende extra trainingen
- Je beschikbaarheid pas jij per week aan
- De kans om extra te verdienen bovenop je salaris, door middel van bonussen en incentives
Meer informatie
Interesse in deze functie? Klik op onderstaande knop Solliciteer om direct te reageren.