ID: 7845
Doorman Fulltime/Parttime - The Hague Marriott
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
The Bel Air Hotel is rebranded and opened it's doors in January 2016 to join the Marriott portfolio as
The Hague Marriott. The hotel has a refurbishment of all the rooms and common areas such as the new lobby concept the Great Room and the Executive Lounge.
The Hague Marriott Hotel is the largest hotel in The Hague and is ideally located in the middle of the picturesque ' Statenkwartier' district, next to convention centre World Forum, prime-minister's residence' Catshuis' and ' Gemeentemuseum', between city centre and beach.
With 306 comfortable rooms and suites, including the Penthouse Suite, this luxury hotel offers the perfect solution for any stay. All rooms and suites, with city or beach view, are equipped with air-conditioning, a flat screen TV with 60 international TV-channels and free wireless internet.
Functiebeschrijving
Kenmerken van de referentiefunctie
van het hotel;
aanspreekpunt);
Belangrijkste verantwoordelijkheden en taken
1. Begeleiden van hotelgasten bij aankomst in en vertrek uit het hotel. Daartoe o.m.: . ontvangen van gasten, (helpen) uitladen van bagage en deze transporteren naar de hal; zo nodig transporteren van bagage naar gastenkamer(s); . parkeren van auto's op verzoek van gasten; deze bij vertrek weer ophalen; . bij vertrek assisteren bij het transporteren van bagage naar de hal en (helpen) inladen van bagage in het vervoermiddel.
2. Verlenen van service aan gasten op verzoek, zoals: . geven van informatie over hotelfaciliteiten, toeristische activiteiten, musea e.d.; . reserveren van restaurants, theaters e.d.; . doen van boodschappen, bezorgen van berichten e.d.
3. Verrichten van bewakingstaken in en om het hotel. Daartoe o.m.: . toezien op binnenkomende bezoekers; . signaleren en op gepaste wijze verwijderen van ongewenste bezoekers, overeenkomstig de richtlijnen van directe chef of het hoofd beveiliging.
4. Schoonhouden van de ingang van het hotel.
5. Verrichten van overige, met het bovenstaande verband houdende, werkzaamheden in opdracht van leidinggevende.
Functie-eisen
Overige informatie en bezwarende omstandigheden
Wat bieden wij jou?
Lijkt u het leuk om een van de visitekaartjes van ons bedrijf te zijn en voldoet u aan het bovenstaand profiel?
Neem dan contact met ons op!
CONTACT DETAILS
[email protected]
+31703525355
The Hague Marriott. The hotel has a refurbishment of all the rooms and common areas such as the new lobby concept the Great Room and the Executive Lounge.
The Hague Marriott Hotel is the largest hotel in The Hague and is ideally located in the middle of the picturesque ' Statenkwartier' district, next to convention centre World Forum, prime-minister's residence' Catshuis' and ' Gemeentemuseum', between city centre and beach.
With 306 comfortable rooms and suites, including the Penthouse Suite, this luxury hotel offers the perfect solution for any stay. All rooms and suites, with city or beach view, are equipped with air-conditioning, a flat screen TV with 60 international TV-channels and free wireless internet.
Functiebeschrijving
Kenmerken van de referentiefunctie
- Verlenen van service aan (internationale) gasten buiten of in de hal
van het hotel;
- gastencontact is gericht op serviceverlening (veelal als eerste
aanspreekpunt);
- verrichten van eenvoudige bewakingstaken.
Belangrijkste verantwoordelijkheden en taken
1. Begeleiden van hotelgasten bij aankomst in en vertrek uit het hotel. Daartoe o.m.: . ontvangen van gasten, (helpen) uitladen van bagage en deze transporteren naar de hal; zo nodig transporteren van bagage naar gastenkamer(s); . parkeren van auto's op verzoek van gasten; deze bij vertrek weer ophalen; . bij vertrek assisteren bij het transporteren van bagage naar de hal en (helpen) inladen van bagage in het vervoermiddel.
2. Verlenen van service aan gasten op verzoek, zoals: . geven van informatie over hotelfaciliteiten, toeristische activiteiten, musea e.d.; . reserveren van restaurants, theaters e.d.; . doen van boodschappen, bezorgen van berichten e.d.
3. Verrichten van bewakingstaken in en om het hotel. Daartoe o.m.: . toezien op binnenkomende bezoekers; . signaleren en op gepaste wijze verwijderen van ongewenste bezoekers, overeenkomstig de richtlijnen van directe chef of het hoofd beveiliging.
4. Schoonhouden van de ingang van het hotel.
5. Verrichten van overige, met het bovenstaande verband houdende, werkzaamheden in opdracht van leidinggevende.
Functie-eisen
Overige informatie en bezwarende omstandigheden
- Soms geven van informatie aan gasten in een vreemde taal. Overtuigen van ongewenste bezoekers tot vertrek.
- Naleven van de voorschriften op het gebied van veiligheid, Arbo, HACCP en werk- en presentatiemethoden (huisstijl).
- Krachtsinspanning bij het tillen/verplaatsen van bagage.
- Lopend en staand werken; eenzijdige belasting van armspieren.
- Hinder van tocht en temperatuurwisselingen bij afwisselend binnen/buiten werken.
Wat bieden wij jou?
- Een kans om te werken bij de grootste hotel keten van de wereld
- Het leukste Portiers en Front Office team van Nederland
- Een inventieve werk omgeving
- Kansen om cross trainingen te doen bij andere afdelingen
- De mogelijkheid om verschillende cursussen te doen, aangeboden door Marriott.
- Het gebruik maken van Marriott associates rates over de hele wereld!
Lijkt u het leuk om een van de visitekaartjes van ons bedrijf te zijn en voldoet u aan het bovenstaand profiel?
Neem dan contact met ons op!
CONTACT DETAILS
[email protected]
+31703525355