ID: 6560
Enschede | T-Mobile Business | Klantadviseur | Zakelijk ...
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Cendris Customer Contact is een klantcontactcenter die diverse projecten uitvoert voor grote landelijke bedrijven zoals; Hunkemöller, T-Mobile, Energielabel etc. Interne trainingen, prettige werksfeer en mogelijkheden op verschillende projecten bieden jou de ruimte om je constant te kunnen ontwikkelen!
Functieomschrijving
Op het project T-Mobile Business ben jij de adviseur die de vragen van zakelijke klanten van T-Mobile zo goed mogelijk kan beantwoorden met een 9+ servicelevel. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het aanbieden van diensten en producten waar T-Mobile gebruik van maakt. Het aanbieden van deze producten gebeurd altijd vanuit het serviceoogpunt.
Je gaat in deze functie vragen beantwoorden van Zakelijke klanten van T-Mobile. Je kunt vragen verwachten op het gebied van wijzigen van klantgegevens maar ook servicevragen over diensten, toestellen, abonnementen en facturen. Daarnaast kun je ook vragen verwachten over het puntenspaarsysteem van T-Mobile.
Functie-eisen
Voorop staat dat jij energie krijgt van goed klantcontact en daarnaast op een service gerelateerde manier producten en diensten van T-Mobile bij de klant kan neerleggen!
- Minimaal MBO-3 werk en denkniveau;
- Passie voor klantcontact;
- Communicatief vaardig;
- Ervaring in een servicegerichte functie;
- Het is de eerste 3 maanden niet mogelijk om vakantie of verlof op te nemen;
- Minimaal één jaar beschikbaar
Arbeidsvoorwaarden
- Uitgebreide interne training van 10 werkdagen;
- Salaris van € 9,11 bruto per uur; na 4 maanden automatisch € 9,21bruto per uur.
- Passende reiskosten vergoeding;
- Dynamische en talentvolle werkomgeving;
- Prettige en fijne collegas;
Cendris Customer Contact is een klantcontactcenter die diverse projecten uitvoert voor grote landelijke bedrijven zoals; Hunkemöller, T-Mobile, Energielabel etc. Interne trainingen, prettige werksfeer en mogelijkheden op verschillende projecten bieden jou de ruimte om je constant te kunnen ontwikkelen!
Functieomschrijving
Op het project T-Mobile Business ben jij de adviseur die de vragen van zakelijke klanten van T-Mobile zo goed mogelijk kan beantwoorden met een 9+ servicelevel. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het aanbieden van diensten en producten waar T-Mobile gebruik van maakt. Het aanbieden van deze producten gebeurd altijd vanuit het serviceoogpunt.
Je gaat in deze functie vragen beantwoorden van Zakelijke klanten van T-Mobile. Je kunt vragen verwachten op het gebied van wijzigen van klantgegevens maar ook servicevragen over diensten, toestellen, abonnementen en facturen. Daarnaast kun je ook vragen verwachten over het puntenspaarsysteem van T-Mobile.
Functie-eisen
Voorop staat dat jij energie krijgt van goed klantcontact en daarnaast op een service gerelateerde manier producten en diensten van T-Mobile bij de klant kan neerleggen!
- Minimaal MBO-3 werk en denkniveau;
- Passie voor klantcontact;
- Communicatief vaardig;
- Ervaring in een servicegerichte functie;
- Het is de eerste 3 maanden niet mogelijk om vakantie of verlof op te nemen;
- Minimaal één jaar beschikbaar
Arbeidsvoorwaarden
- Uitgebreide interne training van 10 werkdagen;
- Salaris van € 9,11 bruto per uur; na 4 maanden automatisch € 9,21bruto per uur.
- Passende reiskosten vergoeding;
- Dynamische en talentvolle werkomgeving;
- Prettige en fijne collegas;