ID: 13068
Fulltime klanterservicesmedewerker gezocht!
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze relatie is een hecht familiebedrijf uit Zwolle. Gespecialiseerd in service, sales en (problem)solving op locatie. Met ervaren en betrokken medewerkers. Luisteren, vragen, adviseren en verkopen. Maar ook klachten aanhoren en oplossen als men dat wil. Onze relatie is een hecht familiebedrijf van origine uit Zwolle. Gespecialiseerd in service, sales en (problem)solving op locatie. Met ervaren en betrokken medewerkers. Luisteren, vragen, adviseren en verkopen. Maar ook klachten aanhoren en oplossen als men dat wil. Werken bij onze opdrachtgever betekent dat je erin gelooft dat verkoop en service eigenlijk hetzelfde zijn; het goed bedienen van een klant. Je hoeft dat niet direct zelf tot in de puntjes te beheersen. De coaches nemen je vanaf dag 1 mee in de praktijk achter deze filosofie. Uiteindelijk ga je instromen in de Academy, waar we je vaardigheden verder zullen aanscherpen. Je leert mensen goed te observeren, gedrag te herkennen en de juiste vragen te stellen zodat je ze zo goed mogelijk kunt helpen
Functieomschrijving
Ben je behulpzaam, heb je een representatieve uitstraling en heb je daarnaast een vlotte babbel? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een nieuw project voor een groot telecombedrijf in Nederland zijn wij op zoek naar servicemedewerkers.Als servicemedewerker van het mobiele serviceteam ben je een aantal dagen in een bepaalde stad of regio werkzaam. Hier verleen je service voor een groot telecombedrijf. Het gaat dus niet om promotiewerkzaamheden.We zijn op zoek naar werknemers die graag service verlenen, sociaal vaardig zijn en klantbeleving voorop zetten. Kortom; je baan wordt een hobby!Hebben wij je interesse gewekt, druk dan op de knop 'solliciteer', bel naar 023-5512727 óf stuur je cv + motivatie naar [email protected]
Functie-eisen
Als fulltime servicemedewerker verleen je service aan bestaande (en nieuwe) klanten voor het grootste telecombedrijf van Nederland. Hier beantwoord je alle vragen die jou gesteld worden. Je verleend service van a tot z. Je bent dus geen promotiewerker.Het is een functie waar je veel nieuwe contacten maakt en waarbij je al jouw communicatietalent kan inzetten. Je werkt mee op de mobiele service unit, om de kwaliteit van de diensten/producten van de opdrachtgever te verhogen en daarbij natuurlijk de klanttevredenheid te verhogen.Voor de rest zoeken wij;- Fulltime beschikbaarheid;- Inzetbaar 5 opeenvolgende dagen, dus ma t/m vr óf di t/m zaterdag;- Flexibele instelling, communicatief sterk en de wil om te leren;- De behoefte om mensen te helpen, maar daarnaast ook je mannetje kunnen staan.- Rijbewijs B is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
Een baan met veel afwisseling, waarbij je minstens 40 uur per week werkt. Een baan waarbij het plezier, de klantbeleving, de beste service en je persoonlijke ontwikkeling centraal staan.Voor de rest bieden wij;- Fulltimefunctie (minimaal 40-urige werkweek);- Werkt in een leuk team op verschillende plekken in Nederland;- Gedeeltelijke reiskostenvergoeding (vanaf 10 km en verder);- Reistijd vanaf vertreklocatie (Haarlem) wordt volledig vergoed;- Gratis trainingen via Timing op GoodHabitz;- Je wordt door de opdrachtgever intern opgeleid;- Extra vakantie-uren opbouwen d.m.v. een puntensysteem van de Timing app.Salarissen:- 17 & 18 jarige: €7,50 bruto per uur- 19 & 20 jarige: €9,50 bruto per uur- 21 jarige en ouder: €10,75 bruto per uurWanneer je verder dan een 1,5 uur vanaf Haarlem werkt, overnacht je in een hotel. Je krijgt een eigen kamer en een diner inclusief een drankje wordt vergoed.
Onze relatie is een hecht familiebedrijf uit Zwolle. Gespecialiseerd in service, sales en (problem)solving op locatie. Met ervaren en betrokken medewerkers. Luisteren, vragen, adviseren en verkopen. Maar ook klachten aanhoren en oplossen als men dat wil. Onze relatie is een hecht familiebedrijf van origine uit Zwolle. Gespecialiseerd in service, sales en (problem)solving op locatie. Met ervaren en betrokken medewerkers. Luisteren, vragen, adviseren en verkopen. Maar ook klachten aanhoren en oplossen als men dat wil. Werken bij onze opdrachtgever betekent dat je erin gelooft dat verkoop en service eigenlijk hetzelfde zijn; het goed bedienen van een klant. Je hoeft dat niet direct zelf tot in de puntjes te beheersen. De coaches nemen je vanaf dag 1 mee in de praktijk achter deze filosofie. Uiteindelijk ga je instromen in de Academy, waar we je vaardigheden verder zullen aanscherpen. Je leert mensen goed te observeren, gedrag te herkennen en de juiste vragen te stellen zodat je ze zo goed mogelijk kunt helpen
Functieomschrijving
Ben je behulpzaam, heb je een representatieve uitstraling en heb je daarnaast een vlotte babbel? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een nieuw project voor een groot telecombedrijf in Nederland zijn wij op zoek naar servicemedewerkers.Als servicemedewerker van het mobiele serviceteam ben je een aantal dagen in een bepaalde stad of regio werkzaam. Hier verleen je service voor een groot telecombedrijf. Het gaat dus niet om promotiewerkzaamheden.We zijn op zoek naar werknemers die graag service verlenen, sociaal vaardig zijn en klantbeleving voorop zetten. Kortom; je baan wordt een hobby!Hebben wij je interesse gewekt, druk dan op de knop 'solliciteer', bel naar 023-5512727 óf stuur je cv + motivatie naar [email protected]
Functie-eisen
Als fulltime servicemedewerker verleen je service aan bestaande (en nieuwe) klanten voor het grootste telecombedrijf van Nederland. Hier beantwoord je alle vragen die jou gesteld worden. Je verleend service van a tot z. Je bent dus geen promotiewerker.Het is een functie waar je veel nieuwe contacten maakt en waarbij je al jouw communicatietalent kan inzetten. Je werkt mee op de mobiele service unit, om de kwaliteit van de diensten/producten van de opdrachtgever te verhogen en daarbij natuurlijk de klanttevredenheid te verhogen.Voor de rest zoeken wij;- Fulltime beschikbaarheid;- Inzetbaar 5 opeenvolgende dagen, dus ma t/m vr óf di t/m zaterdag;- Flexibele instelling, communicatief sterk en de wil om te leren;- De behoefte om mensen te helpen, maar daarnaast ook je mannetje kunnen staan.- Rijbewijs B is een pré.
Arbeidsvoorwaarden
Een baan met veel afwisseling, waarbij je minstens 40 uur per week werkt. Een baan waarbij het plezier, de klantbeleving, de beste service en je persoonlijke ontwikkeling centraal staan.Voor de rest bieden wij;- Fulltimefunctie (minimaal 40-urige werkweek);- Werkt in een leuk team op verschillende plekken in Nederland;- Gedeeltelijke reiskostenvergoeding (vanaf 10 km en verder);- Reistijd vanaf vertreklocatie (Haarlem) wordt volledig vergoed;- Gratis trainingen via Timing op GoodHabitz;- Je wordt door de opdrachtgever intern opgeleid;- Extra vakantie-uren opbouwen d.m.v. een puntensysteem van de Timing app.Salarissen:- 17 & 18 jarige: €7,50 bruto per uur- 19 & 20 jarige: €9,50 bruto per uur- 21 jarige en ouder: €10,75 bruto per uurWanneer je verder dan een 1,5 uur vanaf Haarlem werkt, overnacht je in een hotel. Je krijgt een eigen kamer en een diner inclusief een drankje wordt vergoed.