ID: 11471
Advertentie ID: #11471 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Commercieel medewerker klantbehoud
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een van de grootste partijen in klantcontact. Al meer dan dertig jaar onderhouden zij het contact tussen grote bekende A-merken en hun klanten. Op dit moment werken er zo'n 3500 mensen in Nederland verspreid over 6 verschillende locaties.
Functieomschrijving
Kom je uit de omgeving van Zoetermeer? Ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar en wil je graag aan de slag als commercieel medewerker klantbehoud? Dan hebben wij werk voor jou!
Als medewerker op de afdeling KPN Save Zakelijk kom je in contact met zakelijke klanten van KPN die hun lidmaatschap willen beëindigen. Dit betekent dat je de eigenaar van een eenmanszaak aan de lijn kunt krijgen, of de directeur van een groot bedrijf met meerdere filialen, die jij ervan moet overtuigen dat het de best keuze is om klant van KPN te blijven. De KPN producten waarmee je gaat werken zijn zeer uiteenlopend. Hierbij kan je denken aan internet (kabel en glas), televisie, mobiel en vaste telefonie.
Tijdens de gesprekken stel je de juiste vragen en kom je zo achter de klantbehoefte. Op basis van de verkregen informatie doe je de klant een passend voorstel. Tijdens het gesprek zal je, je ook actief richten op cross- en upselling van KPN producten. Dit houdt in dat je proactief extra producten van KPN aanbiedt en het bestaande pakket probeert te upgraden .
Functie-eisen
Naast dat je van nature een enthousiaste, spontane en vriendelijke manier hebt van telefoneren dien je te beschikken over een commerciële en resultaatgerichte instelling. Je kunt goed zakelijk communiceren en bent in staat om mensen te overtuigen van de meerwaarde van de producten van KPN. Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau en je wordt gemotiveerd door het behalen van targets en salesdoelen. Vanzelfsprekend beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift uitstekend. Daarnaast ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar tussen 08:30 en 20:00.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een prettige informele werksfeer met voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, durf en humor. Je krijgt een een betaalde training op gebied van commercie en productkennis en werkt in een enthousiast team met een diversiteit in samenstelling, eenheidsgevoel en gedrevenheid. Je kunt werktijden flexibel inplannen en ontvangt een marktconform salaris. Je kunt dit salaris ophogen met goed haalbare bonussen. Daarnaast ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten vanaf 10 km.
Sollicitatieprocedure
Indien je graag in aanmerking wil komen voor deze functie mag je, je CV mailen naar [email protected]. Wij zullen op zeer korte termijn contact met je opnemen voor een 1e telefonische intake. Bij positief resultaat van beide kanten mag je op assessment op 6 april in Zoetermeer. Tijdens dit assessment zal er in de vorm van een rollenspel bepaald worden of je mag starten met de training op 9 april.
Onze opdrachtgever is een van de grootste partijen in klantcontact. Al meer dan dertig jaar onderhouden zij het contact tussen grote bekende A-merken en hun klanten. Op dit moment werken er zo'n 3500 mensen in Nederland verspreid over 6 verschillende locaties.
Functieomschrijving
Kom je uit de omgeving van Zoetermeer? Ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar en wil je graag aan de slag als commercieel medewerker klantbehoud? Dan hebben wij werk voor jou!
Als medewerker op de afdeling KPN Save Zakelijk kom je in contact met zakelijke klanten van KPN die hun lidmaatschap willen beëindigen. Dit betekent dat je de eigenaar van een eenmanszaak aan de lijn kunt krijgen, of de directeur van een groot bedrijf met meerdere filialen, die jij ervan moet overtuigen dat het de best keuze is om klant van KPN te blijven. De KPN producten waarmee je gaat werken zijn zeer uiteenlopend. Hierbij kan je denken aan internet (kabel en glas), televisie, mobiel en vaste telefonie.
Tijdens de gesprekken stel je de juiste vragen en kom je zo achter de klantbehoefte. Op basis van de verkregen informatie doe je de klant een passend voorstel. Tijdens het gesprek zal je, je ook actief richten op cross- en upselling van KPN producten. Dit houdt in dat je proactief extra producten van KPN aanbiedt en het bestaande pakket probeert te upgraden .
Functie-eisen
Naast dat je van nature een enthousiaste, spontane en vriendelijke manier hebt van telefoneren dien je te beschikken over een commerciële en resultaatgerichte instelling. Je kunt goed zakelijk communiceren en bent in staat om mensen te overtuigen van de meerwaarde van de producten van KPN. Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau en je wordt gemotiveerd door het behalen van targets en salesdoelen. Vanzelfsprekend beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift uitstekend. Daarnaast ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar tussen 08:30 en 20:00.
Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een prettige informele werksfeer met voldoende ruimte voor zelfstandigheid, eigen verantwoordelijkheid, durf en humor. Je krijgt een een betaalde training op gebied van commercie en productkennis en werkt in een enthousiast team met een diversiteit in samenstelling, eenheidsgevoel en gedrevenheid. Je kunt werktijden flexibel inplannen en ontvangt een marktconform salaris. Je kunt dit salaris ophogen met goed haalbare bonussen. Daarnaast ontvang je een tegemoetkoming in je reiskosten vanaf 10 km.
Sollicitatieprocedure
Indien je graag in aanmerking wil komen voor deze functie mag je, je CV mailen naar [email protected]. Wij zullen op zeer korte termijn contact met je opnemen voor een 1e telefonische intake. Bij positief resultaat van beide kanten mag je op assessment op 6 april in Zoetermeer. Tijdens dit assessment zal er in de vorm van een rollenspel bepaald worden of je mag starten met de training op 9 april.