ID: 1494
Advertentie ID: #1494 is verwijderd van uw verlanglijst.
Financieel Administratief Medewerker TMZ
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
(Sluitingsdatum: 29-03-2018 om 08:30 uur) Samen met een kwaliteitsmedewerker, een fiatteur, ben je als financieel administratief medewerker onderdeel van het team van de minimavoorzieningen, welke zich bezighoudt met het verwerken
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook obv een tijdelijk loondienstverband of met andere detacheerders.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat . Een motivatie is (nog) niet nodig. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
Functieomschrijving
Startdatum: 23-04-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 32- 40
Sluitingsdatum: 29-03-2018 om 08:30 uur
Samen met een kwaliteitsmedewerker, een fiatteur, ben je als financieel administratief medewerker onderdeel van het team van de minimavoorzieningen, welke zich bezighoudt met het verwerken van de individuele aanvragen voor o.a. TMZ.
Je voert gegevens in en controleert dossiers op juistheid conform de richtlijnen. Bij incomplete aanvragen vraag je zowel telefonisch als schriftelijk de aanvullende gegevens op. Je houdt de inlevertermijn in de gaten en voegt de aanvullende gegevens toe aan het dossier. Je verwerkt gegevens in geautomatiseerde systemen en genereert beschikkingen. Je informeert aanvragers over de voortgang en status voor zowel TMZ, AJT en BB-AOW (andere regeling: AOW- en Jeugdtegoed en Bijzondere Bijstand voor AOW gerechtigden) vanuit deelname aan een gezamenlijk callcenter.
De klant is terughoudend in het inhuren van een ZZP'er. Bij voorkeur huurt men iemand in die bij ons in loondienst komt/is. Wij zullen ons best doen om, samen met jou als ZZP'er, hier toch een ZZP-opdracht van de maken. Hier kunnen we op voorhand echter geen garantie over geven. Uiteraard is een (tijdelijk) loondienstverband altijd een optie.
Functie-eisen
Bedrijfsomschrijving
Matchd bemiddelt professionals voor tijdelijke en vaste vacatures. Wij werken samen met Freelancers maar ook obv een tijdelijk loondienstverband of met andere detacheerders.
U krijgt van ons altijd een terugkoppeling. Na de hierboven vermelde sluitingsdatum beoordelen wij elke sollicitatie en geven u een terugkoppeling. Mocht u binnen 3 werkdagen niets horen bel ons dan even, dan is er mogelijk iets fout gegaan.
Reacties ontvangen wij graag voorzien van een CV in word-formaat . Een motivatie is (nog) niet nodig. Als u geselecteerd wordt vragen wij u altijd om een aanvullende motivatie te schrijven om de kans op succes zo groot mogelijk te maken.
Functieomschrijving
Startdatum: 23-04-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie op verlenging: Ja
Aantal uur per week: 32- 40
Sluitingsdatum: 29-03-2018 om 08:30 uur
Samen met een kwaliteitsmedewerker, een fiatteur, ben je als financieel administratief medewerker onderdeel van het team van de minimavoorzieningen, welke zich bezighoudt met het verwerken van de individuele aanvragen voor o.a. TMZ.
Je voert gegevens in en controleert dossiers op juistheid conform de richtlijnen. Bij incomplete aanvragen vraag je zowel telefonisch als schriftelijk de aanvullende gegevens op. Je houdt de inlevertermijn in de gaten en voegt de aanvullende gegevens toe aan het dossier. Je verwerkt gegevens in geautomatiseerde systemen en genereert beschikkingen. Je informeert aanvragers over de voortgang en status voor zowel TMZ, AJT en BB-AOW (andere regeling: AOW- en Jeugdtegoed en Bijzondere Bijstand voor AOW gerechtigden) vanuit deelname aan een gezamenlijk callcenter.
De klant is terughoudend in het inhuren van een ZZP'er. Bij voorkeur huurt men iemand in die bij ons in loondienst komt/is. Wij zullen ons best doen om, samen met jou als ZZP'er, hier toch een ZZP-opdracht van de maken. Hier kunnen we op voorhand echter geen garantie over geven. Uiteraard is een (tijdelijk) loondienstverband altijd een optie.
Functie-eisen
- Is geen ex-ambtenaar die de afgelopen drie (3) jaar bij de gemeente Rotterdam in welke vorm dan ook in dienst is geweest (in het bezit van een besluit tot een proeftijd aanstelling, tijdelijke aanstelling of vaste aanstelling).
- Beschikt over een succesvol afgeronde MBO niveau 3 opleiding of hoger in de sociale of juridische richting
- Beschikt over een HBO werk- en denkniveau.
- Heeft de training TMZ applicatie succesvol afgerond.
- Heeft de training klantcontact succesvol afgerond.
- Beschikt over minimaal 1 jaar ervaring in de functie Financieel Administratief Medewerker TMZ
- Beschikt over minimaal 1 jaar ervaring met het afhandelen aanvragen voor AJT (AOW-en Jeugdtegoed regeling)
- Beschikt over minimaal 2 jaar ervaring met het afhandelen van aanvragen voor TMZ (tegemoetkoming meerkosten zorg)
- Beschikt over minimaal 2 jaar ervaring in een Callcenter (Avaya)
- Beschikt over minimaal 1 jaar ervaring met WMO
- Beschikt over minimaal 1 jaar ervaring met bezwaren en klachten afhandeling
- Beschikt over kennis van de wet en regelgeving voor regeling TMZ
- Beschikt over kennis van de wet en regelgeving voor regeling BB (AOW)
- Beschikt over kennis van de Participatiewet
- Beschikt over kennis van de wet en regelgeving voor regeling AJT
- Beschikt over kennis van het systeem Socrates
- Beschikt over kennis van applicatie TMZ
- Beschikt over kennis van Microsoft Office (met name Excel)
- Beschikt over kennis van PIV
- Beschikt over kennis van het kunnen omgaan met het systeem Avaya