Parttime Klantenservice Medewerker Vodafone bij Conduent in
Omschrijving
Vodafone
Vodafone is een internationale marktleider op het gebied van mobiele telefonie, vaste telefonie, internet en televisie. Voor de thuismarkt staan ze bekend om hun 3 in 1 gesprekken en de snelle levering van glasvezel. Op mobiel gebied beheren ze zowel de prepaid maar ook de abonnementenmarkt. Als eerste aanbieder introduceerden zij ook de speciale tarieven voor kinderen met mobieltjes.
Functieomschrijving
Als klantadviseur beantwoord je telefonisch vragen van al bestaande Vodafone-klanten. Is de klant bijvoorbeeld vergeten welk datalimiet zijn abonnement heeft? Dan verlos jij hem uit onwetendheid! Dat is natuurlijk niet de enige vraag die klanten kunnen hebben. Zo bellen zij namelijk ook voor informatie over het netwerk, hun abonnement, prepaidkaart of factuur. Zijn er problemen? Jij weet het antwoord! Je weet namelijk alles van Vodafone door die uitgebreide training wat je volgde voordat je startte.
Naast het adviseren en het bedenken van oplossingen ben je ook een beetje commercieel bezig: je peilt of de klant nog steeds het juiste product heeft. Als dit niet het geval is, dan adviseer je de klant om een ander product te nemen dat beter aansluit bij zijn behoeften.
Projecten en bonussen
Er zijn ontzettend veel verschillende afdelingen binnen de klantenservice van Vodafone. Zo zijn er vrijwel altijd mogelijkheden in de service als in de verkoop. Op een service afdeling help je klanten met vragen over hun producten en diensten, de status van hun order, hun factuur, of wijzig je abonnementen binnen de contractperiode. Op een meer commerciële afdeling ga je klanten adviseren bij het verlengen van hun abonnement, helpen bij het overstappen van prepaid naar een abonnement of probeer je de overstap van de klant naar een andere provider tegen te gaan door deze een passend aanbod voor te leggen.
Bij iedere afdeling is het mogelijk om een flinke bonus te verdienen. Deze varieert van 300 tot wel 1000 euro per maand, afhankelijk van de afdeling. ook de targets waar die bonus van afhankelijk is verschilt in dat opzicht. Zo is het aantal verkopen belangrijker op een verkoopafdeling, en de klantvriendelijkheid belangrijker bij een service afdeling.
Omdat Vodafone juist zoveel verschillende afdelingen kent is de baan erg afwisselend. Dit houdt het spannend door een divers aanbod van klantvragen, en de mogelijkheden om je kennis te verbreden.
Werktijden en beschikbaarheid
Ook weer afhankelijk van de afdeling zijn de openingstijden. Over het algemeen liggen de werktijden van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur, en op zaterdag tussen 08.00 tot 18.00 uur. Een aantal afdelingen sluit eerder de lijnen. Zo werkt de afdeling verleningen bijvoorbeeld op vrijdag maar tot 18.00 uur.
Je dient minstens 2 avonden en om de zaterdag beschikbaar te zijn. Welke avonden dit precies zijn, is minder belangrijk. Je krijgt namelijk voldoende mogelijkheden om blokken vrij te plannen!
Wat wij bieden:
- Een marktconform salaris van € 9,11 wat is aan te vullen met een flinke bonus (!);
- Reiskostenvergoeding;
- Fantastisch gezellige en enthousiaste collega's;
- Een interessante aanvulling in het klantcontact voor een groot bedrijf op jouw cv;
- Zeer flexibel in te vullen werktijden;
- Een parttime baan voor de langere tijd;
- Een betaalde fulltime training van twee weken, waarin je bruikbare vaardigheden leert voor ook de rest van je carrière.
Wat wij vragen:
- Minimaal mbo werk- en denkniveau
- Minimaal mbo werk- en denkniveau
- Ervaring in het werken met targets is een pré;
- Beschikbaarheid van tenminste 20 uur;
- Je bent klantgericht, gedreven en kan goed luisteren;
- Je hebt er zin in!
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!