ID: 2383
Advertentie ID: #2383 is verwijderd van uw verlanglijst.
Suzuki GSXR750 eerste serie 1987 Slabby Slab-side GSX-R 750
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Te koop aangeboden Suzuki GSXR 750
Eerste toelating 1987
Kilometerstand 38472
Dit is een mooi bewaard gebleven exemplaar van de eerste serie GSXRen, in Engeland vaak Slabby dan Slab-side genoemd.
Prima basis voor restauratie tot top specificatie of om zo mee te rijden.
De motor staat sinds 2006 stil, aantoonbaar door al het papierwerk dat er bij zit. Zodoende is de lage kilometerstand dus ook verklaarbaar.
De motor vraagt nu om een nieuwe accu, een grondige schoonmaakbeurt van de carburateurs en de remmen moeten worden nagelopen (blijven nu wat hangen).
De motor start en loopt gewoon prima. Blok ziet er ook zeer fris uit.
Het meest opvallende aan de motor is de hoge mate van originaliteit:
Al het plaatwerk is nog origineel Suzuki (geen enkel deel is dus replica of polyester, ook de topkuip niet! En dat is gerust uniek te noemen.).
Ruit is origineel Suzuki, spiegels origineel, uitlaat origineel, achterspatbord niet verzaagt, enz, enz.
Natuurlijk is de motor niet nieuw! Hij heeft best hier en daar een plekje, een krasje en een breukje in het plaatwerk, maar gezien zijn leeftijd is hij gewoon heel netjes.
De motor staat op goede banden en ketting en tandwielen zijn prima in orde.
De motor heeft Duits kenteken en alle papieren zijn aanwezig.
Originele sleutel is aanwezig.
Eerste toelating 1987
Kilometerstand 38472
Dit is een mooi bewaard gebleven exemplaar van de eerste serie GSXRen, in Engeland vaak Slabby dan Slab-side genoemd.
Prima basis voor restauratie tot top specificatie of om zo mee te rijden.
De motor staat sinds 2006 stil, aantoonbaar door al het papierwerk dat er bij zit. Zodoende is de lage kilometerstand dus ook verklaarbaar.
De motor vraagt nu om een nieuwe accu, een grondige schoonmaakbeurt van de carburateurs en de remmen moeten worden nagelopen (blijven nu wat hangen).
De motor start en loopt gewoon prima. Blok ziet er ook zeer fris uit.
Het meest opvallende aan de motor is de hoge mate van originaliteit:
Al het plaatwerk is nog origineel Suzuki (geen enkel deel is dus replica of polyester, ook de topkuip niet! En dat is gerust uniek te noemen.).
Ruit is origineel Suzuki, spiegels origineel, uitlaat origineel, achterspatbord niet verzaagt, enz, enz.
Natuurlijk is de motor niet nieuw! Hij heeft best hier en daar een plekje, een krasje en een breukje in het plaatwerk, maar gezien zijn leeftijd is hij gewoon heel netjes.
De motor staat op goede banden en ketting en tandwielen zijn prima in orde.
De motor heeft Duits kenteken en alle papieren zijn aanwezig.
Originele sleutel is aanwezig.