ID: 5563
Advertentie ID: #5563 is verwijderd van uw verlanglijst.
Klantenservice medewerker Kamer van Koophandel
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Veranderen en vernieuwen is binnen de Kamer van Koophandel aan de orde van de dag. Dankzij de nieuwste technische ontwikkelingen binnen ICT kunnen we de groeikansen van ondernemers maximaal ondersteunen. Eén van onze uitdagingen is om in te blijven spelen op die continue ontwikkelingen. Deze dynamische omgeving is meteen wat het werk hier zo boeiend maakt!Het Service Center is het telefonische aanspreekpunt voor landelijke starters en ondernemers en voorziet hen van informatie uit het Handelregister. Daarnaast is het service center het contactpunt voor het plaatsen van telefonische bestellingen uit het Handelsregister. Daarnaast worden klanten ondersteund bij het gebruik van de Handelsregisterapplicatie op onze website. Het Servicecenter kent ook een eigen Webcare-team dat eerstelijns vragen beantwoordt via Social Media.
Functieomschrijving
Sta jij open voor veranderingen? Heb jij affiniteit met IT en kan jij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe een app werkt? Wil jij bij een aantoonbare werkgever werken? Lees dan snel verder!Wat ga je doen?Jouw werkdag bestaat uit het telefonisch helpen van landelijke ondernemers en starters. Je neemt de telefoon aan en staat de klant te woord. Je begint met het aannemen van telefonische bestellingen van informatie uit het Handelsregister en zorgt voor een goede verwerking. Wanneer je langer werkzaam bent, krijg je meer taken toebedeeld. Hierbij kun je denken aan het voorlichten van ondernemers. Zij bellen met allerhande vragen en meldingen, aan jou de taak om deze direct en adequaat af te handelen. Wanneer jij het antwoord niet kan geven of er iets meer uitzoekwerk bij komt kijken, verbind je de klant door naar een deskundigen. Na een inwerkperiode van 1 maand krijg je de verantwoordelijkheid erbij om ondernemers te voorzien van informatie en advies wanneer zij vragen hebben over hun eigen onderneming. Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van de vraag beantwoord jij of de 2e lijns de vraag. Hierbij kun je denken aan een adreswijziging tot een kwestie die speelt binnen een organisatie waarbij ze advies nodig hebben hoe dit op te lossen. Het zijn vaak vragen die niet standaard zijn wat maakt dat het werk complexer is.
Functie-eisen
Het verlanglijstje van de Kamer van Koophandel: Hbo+ werk- en denkniveau; Relevantie telefonische werkervaring; Uitstekend Nederlands, spreken en schrijven; Klant- en servicegericht: 9+ mentaliteit: de klant staat op 1; Stressbestendig; je kan goed omgaan met druk, maar staat ook open voor verandering; Affiniteit met IT; stap voor stap hulp kunnen bieden; Aantoonbare achtergrond in het juridisch werkveld is een pré! Waarom jij bij de Kamer van Koophandel wil werken: Een uitdagende functie in een hecht, betrokken team; Goede koffie; Juridische kwaliteiten kan benutten en ontwikkelen; Opleidingsmogelijkheden bv. green belt; Bruto salaris van €12,81 per uur; Reiskostenvergoeding (OV 100% vergoed).
Arbeidsvoorwaarden
2111 per maand
Veranderen en vernieuwen is binnen de Kamer van Koophandel aan de orde van de dag. Dankzij de nieuwste technische ontwikkelingen binnen ICT kunnen we de groeikansen van ondernemers maximaal ondersteunen. Eén van onze uitdagingen is om in te blijven spelen op die continue ontwikkelingen. Deze dynamische omgeving is meteen wat het werk hier zo boeiend maakt!Het Service Center is het telefonische aanspreekpunt voor landelijke starters en ondernemers en voorziet hen van informatie uit het Handelregister. Daarnaast is het service center het contactpunt voor het plaatsen van telefonische bestellingen uit het Handelsregister. Daarnaast worden klanten ondersteund bij het gebruik van de Handelsregisterapplicatie op onze website. Het Servicecenter kent ook een eigen Webcare-team dat eerstelijns vragen beantwoordt via Social Media.
Functieomschrijving
Sta jij open voor veranderingen? Heb jij affiniteit met IT en kan jij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe een app werkt? Wil jij bij een aantoonbare werkgever werken? Lees dan snel verder!Wat ga je doen?Jouw werkdag bestaat uit het telefonisch helpen van landelijke ondernemers en starters. Je neemt de telefoon aan en staat de klant te woord. Je begint met het aannemen van telefonische bestellingen van informatie uit het Handelsregister en zorgt voor een goede verwerking. Wanneer je langer werkzaam bent, krijg je meer taken toebedeeld. Hierbij kun je denken aan het voorlichten van ondernemers. Zij bellen met allerhande vragen en meldingen, aan jou de taak om deze direct en adequaat af te handelen. Wanneer jij het antwoord niet kan geven of er iets meer uitzoekwerk bij komt kijken, verbind je de klant door naar een deskundigen. Na een inwerkperiode van 1 maand krijg je de verantwoordelijkheid erbij om ondernemers te voorzien van informatie en advies wanneer zij vragen hebben over hun eigen onderneming. Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van de vraag beantwoord jij of de 2e lijns de vraag. Hierbij kun je denken aan een adreswijziging tot een kwestie die speelt binnen een organisatie waarbij ze advies nodig hebben hoe dit op te lossen. Het zijn vaak vragen die niet standaard zijn wat maakt dat het werk complexer is.
Functie-eisen
Het verlanglijstje van de Kamer van Koophandel: Hbo+ werk- en denkniveau; Relevantie telefonische werkervaring; Uitstekend Nederlands, spreken en schrijven; Klant- en servicegericht: 9+ mentaliteit: de klant staat op 1; Stressbestendig; je kan goed omgaan met druk, maar staat ook open voor verandering; Affiniteit met IT; stap voor stap hulp kunnen bieden; Aantoonbare achtergrond in het juridisch werkveld is een pré! Waarom jij bij de Kamer van Koophandel wil werken: Een uitdagende functie in een hecht, betrokken team; Goede koffie; Juridische kwaliteiten kan benutten en ontwikkelen; Opleidingsmogelijkheden bv. green belt; Bruto salaris van €12,81 per uur; Reiskostenvergoeding (OV 100% vergoed).
Arbeidsvoorwaarden
2111 per maand