ID: 2553
Medewerker klantenservice afdeling ICT
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Ben jij de IT specialist van je vriendenkring? Ben jij degene die altijd PC problemen bij iedereen verhelpt, hardware en software installeert en die graag en vaak achter de PC te vinden is? En vind je het daarnaast ook leuk om met mensen in contact te zijn aan de telefoon? Dan hebben wij wellicht een leuke baan voor je bij PostNL in Hoofddorp!
De werkzaamheden:
Je maakt deel uit van een team en je bent er met elkaar voor verantwoordelijk dat klanten van PostNL goed kunnen werken met de software van PostNL. Je wordt gebeld door zakelijke klanten (business tot business) die pakketten verzenden via PostNL. Dit kunnen grote bedrijven zijn en kleinere bedrijven, contactpersonen in het magazijn en directeuren. Een zeer gevarieerde groep mensen dus! Jij bent degene die nieuwe gebruikers instrueert, die inlogproblemen oplost en storingen verhelpt. Veel contact is in eerste instantie telefonisch en je behandelt veel casussen die wat langer lopen. Daarnaast handel je de administratie af.
Je werkt bij voorkeur 40 uur per week, tussen 8.00 en 18.00 uur. Er wordt gewerkt in 3 shifts. Af en toe neem je de telefoon mee naar huis in het weekend.
Het bedrijf is uitstekend te bereiken met openbaar vervoer en ligt op loopafstand van treinstation Hoofddorp.
De kandidaat die wij zoeken heeft in ieder geval MBO4 niveau, heeft overduidelijke affiniteit met IT in de breedste zin van het woord en vind het leuk om in contact te zijn met klanten en om anderen te helpen.
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
Ben jij de IT specialist van je vriendenkring? Ben jij degene die altijd PC problemen bij iedereen verhelpt, hardware en software installeert en die graag en vaak achter de PC te vinden is? En vind je het daarnaast ook leuk om met mensen in contact te zijn aan de telefoon? Dan hebben wij wellicht een leuke baan voor je bij PostNL in Hoofddorp!
De werkzaamheden:
Je maakt deel uit van een team en je bent er met elkaar voor verantwoordelijk dat klanten van PostNL goed kunnen werken met de software van PostNL. Je wordt gebeld door zakelijke klanten (business tot business) die pakketten verzenden via PostNL. Dit kunnen grote bedrijven zijn en kleinere bedrijven, contactpersonen in het magazijn en directeuren. Een zeer gevarieerde groep mensen dus! Jij bent degene die nieuwe gebruikers instrueert, die inlogproblemen oplost en storingen verhelpt. Veel contact is in eerste instantie telefonisch en je behandelt veel casussen die wat langer lopen. Daarnaast handel je de administratie af.
Je werkt bij voorkeur 40 uur per week, tussen 8.00 en 18.00 uur. Er wordt gewerkt in 3 shifts. Af en toe neem je de telefoon mee naar huis in het weekend.
Het bedrijf is uitstekend te bereiken met openbaar vervoer en ligt op loopafstand van treinstation Hoofddorp.
De kandidaat die wij zoeken heeft in ieder geval MBO4 niveau, heeft overduidelijke affiniteit met IT in de breedste zin van het woord en vind het leuk om in contact te zijn met klanten en om anderen te helpen.
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.